miercuri, 6 februarie 2013

Inimi pentru mami, inimi pentru tati..inimi pentru voi...

Sambata 9 februarie, ora 10.30
Atelier de creativitate si joaca pentru pitici si mamici de 2-4 ani

De curand puiul meu m-a  intrebat "mami, tu stii sa desenezi o inima? ma inveti si pe mine"..si i-am aratat cum stiu eu sa fac o inima. A doua zi a venit de la gradi cu doua inimi si mi-a spus.."am un dar pentru tine..dar si pentru tati" si mi-a intins o inima decupata din hartie. M-am emotionat, erau cele mai frumoase inimi pe care le-am vazut vreodata, caci erau facute de el. Iar cand am intrebat-o pe Vio, cum sa ne jucam sambata asta, ea mi-a propus sa facem inimi.. pe care copiii sa le daruiasca. Atunci asta sa fie, mi-am zis! Hai sa facem inimi pe care sa le daruim celor pe care ii iubim..colorate, pictate sau hartie adunate. Hai sa vorbim despre iubire.


Doar 8 locuri disponibile, va rugam sa rezervati si sa confirmati din vreme participarea la acest atelier la lumealuimomo@gmail.com. Anularea inscrierii fara plata contravalorii atelierului se face doar pana vineri la ora 13.00. Recomandam tinuta lejera si incaltaminte de interior. Copiii vor primi sortulete pentru protejarea hainutelor. Durata 60 minute. 

Cost atelier: 50 lei/copil participare la sedinta (cash). Parintii nu platesc. Ceai cald si ionatan romanesc oferite cu drag din partea casei. Plata se poate face cash la sediul nostru din Str. Grigore Cobalcescu nr 51. Inscrierea la acest atelier se face doar in scris la email: lumealuimomo@gmail.com, in limita locurilor disponibile. Renuntarea se face cu cel putin 24 de ore inainte de inceperea atelierului, pentru a elibera locul celor care isi doresc sa participe.

Cei care isi doresc abonamente cu mai multe intrari la acest atelier care se intampla periodic sambata, iata care sunt variantele:
180 lei - 4 intrari (abonament valabil 2 luni)
320 lei - 8 intrari (abonament valabil 3 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu